21.03.2015

Çocuk Odası Dekorasyonu

Çocuk odalarında dekorasyon aslında her dönem anne babaların önem verdiği bir konudur hatta doğumdan aylar önce takımlar alınır, duvarlar boyanır oda doyasıya süslenir. Ancak son dönemde çocuk odalarının tarzı değişti, artık kıza pembe erkeğe mavi gibi klişeleşmiş renkler yok, iyiki de yok:) Kızımın odasını dekore ederken en önem verdiğim şey geniş bir oyun alanı ayırmaktı, odası kızıma ait olmalıydı eşyalara değil. Mobilya araştırması yaparken çok beğendiğim ürünler oldu ama fiyatları o kadar astronomikti ki, ben yatak odama bile o kadar ödememiştim:)


Dekorasyonu güzel olsun ama ucuz olsun dedim, çok şey istemişsin sende demeyin oluyor:) İKEA' dan karola, kitaplık, şifoniyer, küçük boy raf ve daha önceki yazılarımda paylaştığım dramatic play-cafe bölümü için bir masa aldım. Cafe bölümü ile ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Tamamlayıcı ürünlerle süsleyip dekorasyonu tamamlamayı tercih ettim ve seçtiğim ürünleri duvar dekorasyonuna yönelik seçtim. Böylece oda dağıldı derdi de olmadı:) Elis mutlu biz mutlu daha ne olsun:)


Umarım sizde mutlusunuzdur. Renkli, heyecan verici, bol sürprizli, çilekli pasta tadında ve şaşırtıcı derecede güzel geçsin haftasonunuz emi:)





30 yorum:

  1. söylenebilecek tek kelime mükemmel olurdu sanırım.basit,sade ve bir o kadar da şık bir oda nasıl olura güzel bir örnek olmuş.bayıldım güzel günlerde oynasın elis odasında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bu güzel yorumun için:) Mutlu haftasonları.
      Sevgiler.

      Sil
    2. basi ve sademi...hiç değil..renkler çerçeveler cafe..çiçekler bunlarmı sade ....masal diyarı gibi sanki...çocuk odasıda zaten böyle olur..evinizi daha önce evim dergisinde görmüştüm...güle güle otursun minik...

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim:) Kusura bakmayın isminiz çıkmadığı için böyle hitap edebildim. Ne mutlu bana farkında olmadan tanışmışız zaten:) Sevgiler...

      Sil
    4. unutmuşum yazmayı adım Deniz kusura bakmayın...

      Sil
    5. Merhaba Deniz:) Ne kusuru... Güzel birgün geçirmen dileğiyle:)

      Sil
  2. Mükemmel ! Elis'in çocuk olduğunu ve onun şık eşyalardan daha çok rahatça oyun oynayıp dinlenebileceği bir odaya ihtiyacı olduğunu bilen akıllı ve zevkli bir annesi var . Kutluyorum canım seni, öngörün ve ince zevkin için ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım, canım benim:)) Nasıl mutlu oldum bu güzel yorumuna bir bilsen. O mutlu olsun yeter benim için başka birşeyin önemi yok. Öperim kocaman seni, Elis' de yanaklarından kocaman öper benim gibi:)
      Mutlu pazarlar.

      Sil
  3. ayyy bu ne şahane bi oda,benim olsa denir valla:))
    çok zevklisin elis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu Elis' e okudum canım ve çok teşekkür etti birde gelsin biz oynarız odamda notunuda iletmemi istedi:)))
      Öperiz çok ablası, mutlu Pazarlar:)

      Sil
    2. çok mutlu oldum oyun arkadaşımın avuçlarından öpüver benim için lütfen:)

      Sil
    3. Öptüm ablası:)) Bizde seni kocaman öperiz:)

      Sil
  4. Ne kadar hoş bir çocuk odası... Emeğinize sağlık.. Bir de şu kalp motifli kalp nerden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz:)) Ya ben tam anlamadım hangi kalpli motif? Kusura bakmayın lütfen:)
      Acaba pencerede asılı beyaz mint pempe bunting mi? Eğer o ise instagram hesabımda yakından fotosu var:)
      Umarım doğru anlamışımdır. Sevgiler:)

      Sil
  5. masal kitaplarından fırlamış huzur dolu bir oda minik prensesle mutluluk dolu anlar anılar biriksin.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok teşekkürler ablası bu güzel yorumun ve dileklerin için:))
      Çok öperiz seni:)

      Sil
  6. Evinin her detayına zaten bayılıyorum Tuğbacım, Elis'in odası ayrı güzel ama. Her köşesinde sizden izler var. Ferah, uyumlu, göz yormuyor. Mutlulukla sağlıkla eskitsin kuzu ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, güzel arkadaşım:)) Nasıl şanslıyım çok tatlısın çok:)
      İnşallah çok mutlu olur, hepimiz çok mutlu oluruz:))
      Öperiz kocaman seni, fıstık gibi geçsin haftan:)

      Sil
  7. Elis'in odasına zaten bayılıyorum ama hani minik pastane köşesi var ya ... O köşeye çok daha fazla bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Serracım:)) Elis' de çok seviyor, açıkcası pahalı mutfaklardan alacaktım ama ne gereği var:)
      Çok şükür al diye tutturan bir kızım yok, ne yapardım yoksa:)
      Öperiz çok, musmutlu geçsin haftan canım:)

      Sil
  8. Tuba hangisinden başlayayım bilmiyorum ama, gerçekten son zamanlarda gördüğüm en güzel çocuk odası! :) Bütün olarakta tek tekte bayıldım vallahi. :)) Çok ama çok güzel! Sağlıkla, huzurla otursun odasında da cafesinde de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok telekkür ederiz abisi:)) Çok mutlu oldum beğenmene.
      Elis' de çok teşekkür ediyor ve öpüyor seni kocaman:)
      Çok mutlu geçsin haftan:)

      Sil
  9. İçim açıldı. Ne güzel tatlış bir oda bu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana:) Çok teşekkürler.
      Sevgiler...

      Sil
  10. Her detayı ayrı güzel, bayıldımm... Ellerine sağlık çok güzel bir oda hazırlamışsın güzel kızına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz ablası:) Elis ve ben kocaman öperiz seni:)

      Sil
  11. şu renkleri bir tek sende çok seviyorum söylemiştim değil mi:)) olsun bir daha, bir daha...harika olmuş, elis le yer değiştirelim bir süreliğine:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim sen ne tatlısındır:) Emelim sen gel Elis seni bırakmaz emin ol:)) Zaten seni fotoğraflarından tanıyor, yabancılık çekmez:)

      Sil
    2. Huzur dolu bir oda tebrikler

      Sil
    3. Huzur dolu bir oda tebrikler

      Sil