11.04.2015

Evim Dergisi Nisan Sayısı: Trabzon Deco-Rehber

Uzun zaman oldu yazmayalı, kızım hastalandı, ben hastalandım derken ancak kendime gelebildim. Maalesef baharı bekliyoruz, hadi tatlım kucak aç bize göster renklerini, gözümüz gönlümüz açılsın derken bir hayal kırıklığı, efendime söyleyeyim bir hüsran sorma gitsin:) Tabi bu arada sevdiğim arkadaşlarımın yazılarını, fotoğraflarını, yaptığı güzel projeleri kaçırdım, en kısa sürede ayrıntılı olarak inceleyip herkesi taciz edeceğim yorumlarımla, özledim vesselam hepinizi:) 


Paylaşmak için biraz geç oldu ama Evim dergisi Nisan sayısında Trabzon Deco- Rehberi var. Güneş hanım o kadar güzel hazırlamış ki şiddetle tavsiye edilir efendim. Bende bazı fotoğraflar ve önerilerle katkıda bulundum, bu güzel yazıya derginin 82. sayfasından ulaşabilirsiniz, bakmayan pişman olur vallahi:) Evim dergisinin her sayısı ayrı bir güzel, bu ay en sevdiğim arkadaşlarımdan Emel ve  Ayşegül' ün duvarlarımız için harika fikirleri var, şöyle söyleyeyim ben görünce kendimden geçtim:) Bitmedi, çok zevkli arkadaşım Patrizia' nın ev turuda yer alıyor bu sayıda. Uzun lafın kısası mutlaka alınmalı, okunmalı bu sayı:)


Biriken projelerim ve ben en kısa sürede buradayız, o zamana kadar mutlu, fıstık gibi, renkli,bol kahkahalı, harikulade geçsin gününüz emi:) 

10 yorum:

  1. Tubacım geçmiş olsun ve hoşgeldin...Özlettin kendini. Evim dergisinde güzel bir çalışma olmuş, tebrikler. Bu sayı bir başka oldu hakikaten ;)) Bana ayrılan sayfaları da beğenmene sevindim.
    Sevgiler çokça...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım:) Çok teşekkür ederiz, bende o kadar özkedim ki:) Nasıl beğenilmez, senin zevkin ve evin, Pat harikalar diyarı:) Güzel oldu bu sayı hatta harika... Başarılarının devamını dilerim diyeceğim ama devamının geleceğinden hiç şüphem yok:)
      Öperim çok:)

      Sil
  2. Uzun zamandır almıyordm dergiyi :) Aklıma girdiye yolum düşünce alamayım mutlaka :) Bu arada çok geçmiş olsun. Sürekli yeni yayınlar görmek isteriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok:) O kadar güzel fikirler ve evler var ki insanın aklının bir köşesinde bulunması gereken güzellikler. Umarım sende beğenirsin:) Yeni yazılar olacak, projeler sabırsız bende öyle:)

      Sil
  3. Kaç kez baktım dergiye bilmiyorum ama, seninkini gözden kaçırmışım sanki. :) Akşam gidip tekrar bakacağım, hoş geldin!
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Ersincim:) Geçi tam hala kendime gelebilmiş değilim:)
      Umarım beğenirsin, buralara yolun düşerse yardımı dokunur belki:)
      Sevgiler.

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun canım. Cidden dünyası şaşıyor insanın, sağlık gibisi yok... Tembellik ettim bu ay, almadım dergiyi henüz. Ne güzel şeyler vardır kim bilir :) Hepimiz en kısa zamanda rahat nefes alıp hobilerimize koşalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlı arkadaşım:) Bu ay çok güzel şeyler var, yok artık dediklerim çok oldu:)
      Gerçekten yahu niye böyle olduk. Zalimsin hayat diyor ve öpüyorum kocaman seni:))

      Sil
  5. Okudum ben de çok faydalı bir paylaşım olmuş. merhaba bu arada ben gelincikzamanı dergide görünce geldim çok hoş bir blog görüşmek üzere sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle kusura bakmayın lütfen, normalde hemen cevap yazarım fakat şu aralar biraz kargaşa içerisindeyim. Tanıştığımıza çok mutlu oldum. Güzel yorumunuz ve desteğiniz için çok teşekkür ederim. İlk fırsatta sayfanızı ayrıntılı inceleyeceğim:) Tekrar görüşmek dileğiyle.
      Sevgiler:)

      Sil