4.08.2017

İKEA İLE SALON DÖŞEMEK

Uzun zamandır salonuma koltuk almak istiyordum ve çok kararsızdım fakat en büyük idealim kılıflı koltuklarımın olmasıydı. İstediğim özelliklerden biriside sert minderlerinin olmaması ve elbette uygun fiyatlı olması:)

ikea alışverişi

İşte ilk beğendiğim kılıflı koltuk STOCKSUND.

İkea koltuk kullananlar

Ayaklı olması ve koltuğun altını rahatlıkla temizlenir bende artık rahat ederim umarım. Ancak Türkiye mağazasında beyaz renk kılıfı yok. 

ikea alışverişi

Ve ikincisi NORSBORG serisi. Bu seri benim tarzıma biraz uzak ama daha kullanışlı gibi. Yine ayaklı ve kılıflı oluşu tercihim. Bu hafta başka ürünlerle birlikte gidip alıyorum amaaaa kurumunu üşenmeden ne zaman yaparım bilemiyorum:) Bütün olumlu ve olumsuz özelliklerini sizlerle paylaşırım;)
Kendinize iyi bakın...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder